2009. június 5., péntek

Tapasztalataim



Számomra legnagyobb élmény a blog írása a napló szerkesztése volt mert, hogy még ilyet nem csináltam. Elvarázsoltak az oktató dvd-k megpróbáltam letölteni, de persze nem lehet. Azok a feladatok is szép lassan elkészültek amikről úgy gondoltam nem fog menni, de a video lassú nézése, lépésről lépésre és egy másik ablakban pedig a feladat készítése párhuzamosan, így már ment. Köszönöm. A feladatok leírását azért szépen lementettem magamnak, hogy újra és újra elolvashassam. Mert bizony rá kellett jönnöm felületesen olvasok, átsiklom lényeges dolgok felett. Tanulság mindig kétszer olvassam el a feladatokat.
A google sokrétű használata nagyon tetszik és fogom is rendszeresen használni. A nálunk most folyó könyvtáriskolában a középiskolásoknak meg is szeretném tanítani. S a hírcsatornákat is hasznos dolognak tartom, jó így összegyűjteni mindent egy lapra. Egyedül a Picasa-val nem vagyok kibékülve mert esetleges, hogy néha sikerül feltölteni valamit vagy a mappa műveletek tudatosan végrehajtani. Jó lenne egy magyar nyelvű leírás a programról.
Köszönöm a tanítást, hogy tanulhattam. Üdvözlettel:G. Erzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.