2009. június 2., kedd

ÁLLATOK

Biztos vagyok benne, hogy nem vagyok egyedül ezzel a hobbival... az állattartásról van szó, bár azt hiszem, hogy ez néhány esetben már nem csak hobby, hanem életforma is.
Gyerekkoromban volt kutyám, macskám, hörcsögeim, patkányom és persze akváriumom is. Mikor férjhez mentem, családi házba költöztünk és ott már inkább haszonállatokat tartottunk, még a kutya és a macska is haszonállattá vált. Bizony a kutya házőrző volt, a macska pedig az egérinváziótól védett meg minket. Ezáltal valahogy a kapcsolat is mássá vált. Más úgy állatot tartani, hogy csak akkor vagy vele, ha éppen eteted, vagy kinnt járkálsz a kertedben és más akkor, amikor a lakásban együtt élsz vele és ismered még a sóhajait is.
Mikor az élet úgy hozta, hogy panellakásba költöztünk, nagyon elgondolkodtam, kell-e, szabad-e állatot tartanom. Meg kell mondanom sokáig ellenáltam...

Először egy ékszerteknős költözött hozzánk, aztán egy tengerimalac, majd jött az akvárium és végül egy macska.

Kíváncsi vagyok, kollégáim hogyan vélekednek az állattartásról, hogyan viszonyulnak az állataikhoz, ezért készítettem egy kis kérdőívet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.